DCO 013 - 528 35 35
DCO
DCO

algemeen

Spreekuren

Het maken van een afspraak

Op onze hoofdvestiging in Oisterwijk werken wij uitsluitend op afspraak. Op de andere vestigingen zijn er ook inloopspreekuren, op deze spreekuren kunt u terecht zonder vooraf een afspraak te maken. (De verschillende openingstijden vindt u onderaan de pagina).
Voor de meeste klachten en  behandelingen kunt u op al onze vestigingen terecht.
Voor het maken van rontgenfoto's en echo's en voor bepaalde operaties dient u altijd in Oisterwijk een afspraak te maken. Als u twijfelt waar u een afspraak moet maken kunt u altijd even met ons overleggen.

Het voordeel van het maken van een afspraak is dat u vaak minder lang met uw huisdier in de wachtkamer hoeft te wachten.
Ook kunt u bij het maken van een afspraak aangeven of u een voorkeur heeft voor een behandelend dierenarts.

Als u buiten de openingstijden van onze dependances belt krijgt u de vestiging in Oisterwijk aan de telefoon, geef dan duidelijk aan op welke vestiging u een afspraak wil om misverstanden te voorkomen.

Betaling na de behandeling van gezelschapsdieren alleen via pin of contant.

Ongevallen- en ziektekostenverzekering voor uw dier. Een prettige zekerheid.

Misschien weet u het al of nog beter, misschien heeft u er al een afgesloten voor uw hond of kat: het is namelijk mogelijk om voor uw dier een ongevallen- en ziektekostenverzekering af te sluiten. Bijna alle medische kosten ten gevolge van een ongeval en/of ziekte worden dan door de verzekering vergoed. Een prettige zekerheid op een moment dat u wel iets anders aan uw hoofd heeft. Vergelijkbaar met de humane verzekeringen zijn er ook bij de verzekering voor dieren beperkingen en uitzonderingen. Deze zijn echter zeer redelijk en staan duidelijk vermeld in de polisvoorwaarden zodat u vooraf weet wat u wel cq. niet kunt verwachten met betrekking tot de vergoedingen.

Wel/niet verzekeren? Bij wie verzekeren? De afweging of het verstandig is om uw huisdier te verzekeringen, moet u zelf maken. In algemene zin is het zo dat als u geen spaarpotje heeft waaruit u de kosten van de medische behandeling kunt betalen, het verstandig is om uw hond of kat te verzekeren. Er zijn in Nederland een paar aanbieders, zoals bijvoorbeeld Proteq Dier & Zorg en Petplan.
Informeert u ook eens bij andere honden en katten eigenaren en bij ons naar de ervaringen.

 

Nieuws

November Seniorenmaand

De hele maand november geven we extra aandacht aan oudere honden en katten.

Slechter eten, vermageren of juist aankomen in gewicht, meer drinken, strammer lopen, regelmatig braken; een hoop problemen die vaak aan ouderdom worden toegeschreven. Vaak is er echter een onderliggende aandoening die deze klachten veroorzaakt.
Hierbij kunnen we denken aan artrose, een verminderde nierfunctie, diabetes, een te snel werkende schildklier enz.

Om deze aandoeningen in een vroeg stadium op te sporen kunt u deze maand voor een speciaal tarief terecht voor een seniorencheck.

Praktijk Udenhout gesloten in herfstvakantie

In verband met de herfstvakantie en de deelname van Bettina Donders aan de Antwerpen Banjul Challenge zal de praktijk in Udenhout gesloten zijn van 15 t/m 19 oktober.
U bent natuurlijk van harte welkom op één van onze andere vestigingen.

September gebitsmaand

Een regelmatige controle van het gebit van uw hond of kat is erg belangrijk.

Honden en katten zijn erg goed is het verbergen van gebitsproblemen.
Daarom kunt u deze maand terecht voor een gratis gebitscontrole van uw hond of kat op één van onze praktijken.

Als het nodig is om een gebitsreiniging uit te laten voeren, krijgt u 10% korting op deze behandeling.

Stroomstoring

UPDATE: probleem is opgelost, we zijn weer normaal te bereiken.

 Vanwege een stroomstoring zijn we niet bereikbaar via de vaste lijn.

Facebook