Miriam van Poppel

Miriam van Poppel werd in 1985 geboren in Drenthe, waar haar liefde voor het paard al snel duidelijk werd. In 2010 is Miriam als paardenarts afgestudeerd aan de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht. Na haar studie is ze in Friesland een jaar als intern bij de paardenkliniek in Wolvega aan de slag gegaan. Op deze kliniek heeft ze veel ervaring op kunnen doen in de paardengeneeskunde: van de behandeling van zieke veulens tot aan operaties bij het paard. Vervolgens heeft ze een jaar in Groningen gewerkt en is in 2012 bij Diergeneeskundig Centrum Oisterwijk terecht gekomen.

* Onze vestigingen in Udenhout en Berkel-Enschot zijn tot nader bericht gesloten.

* DCO en Dierenkliniek Vught zijn normaal geopend.

* Dierenkliniek Boxtel is maandag t/m vrijdag geopend van 13:30-17:30 en op zaterdag van 9:30 tot 10:30.

Behandeling uitsluitend op afspraak!

Voor de uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een paraveterinair.
Lees verder voor de volledige vacature.

Maart: gebit en neutralisatiemaand.

Vanwege groot succes wordt de gebitsmaand van februari verlengd tot in maart.
Ook is het in maart weer tijd voor onze jaarlijkse neutralisatie maand voor katten.

Aangepaste openingstijden carnaval

In verband met carnaval zijn wij maandag 24 en dinsdag 25 februari om 16:00 gesloten.

Onze praktijk in Udenhout zal maandagavond normaal geopend zijn van 18:30-19:00.