Miriam van Poppel

Miriam van Poppel werd in 1985 geboren in Drenthe, waar haar liefde voor het paard al snel duidelijk werd. In 2010 is Miriam als paardenarts afgestudeerd aan de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht. Na haar studie is ze in Friesland een jaar als intern bij de paardenkliniek in Wolvega aan de slag gegaan. Op deze kliniek heeft ze veel ervaring op kunnen doen in de paardengeneeskunde: van de behandeling van zieke veulens tot aan operaties bij het paard. Vervolgens heeft ze een jaar in Groningen gewerkt en is in 2012 bij Diergeneeskundig Centrum Oisterwijk terecht gekomen.

E-mail: mvpoppel@dierenartsenoisterwijk.nl

November seniorenmaand

De hele maand november geven we extra aandacht aan de oudere honden en katten.

Slechter eten, vermageren of juist aankomen in gewicht, meer drinken, strammer lopen, regelmatig braken; een hoop problemen die vaak aan ouderdom worden toegeschreven. Vaak is er echter een onderliggende aandoening die deze klachten veroorzaakt.
Hierbij kunnen we denken aan artrose, een verminderde nierfunctie, diabetes, te snel werkende schildklier enz.

Om deze aandoeningen in een vroeg stadium op te sporen kunt u deze maand voor een speciaal tarief terecht voor een seniorencheck:
- Klinisch onderzoek
- Urineonderzoek
- Volledig bloedonderzoek
U betaalt voor deze volledige check slechts €90,-.

4 oktober VacciCheck middag

Deze middag kunt u terecht voor een titerbepaling bij uw hond op onze praktijk in Oisterwijk. De kosten bedragen 37,50 per hond.

Wat is VacciCheck?

VacciCheck is een betrouwbare en eenvoudig uit te voeren serologische titerertest voor honden met een goed voorspellende waarde ten aanzien van bescherming voor Distemper, Hepatitits en Parvo. VacciCheck meet zowel maternale antilichamen als antilichamen die zijn aangemaakt na vorige vaccinatie, waardoor je weet of het dier al dan niet beschermd is.

Afhankelijk van de uitslag kan er op maat worden gevaccineerd.

Aanmelden of meer informatie? Neem contact op via 013-5283535 of via mdebeer@dierenartsenoisterwijk.nl.

Inzendformulieren Melkmonsters

De inzendformulieren voor melkmonsters zijn vanaf nu ook te downloaden op onze website.

Kijk hier voor meer informatie.

Vacature dierenarts gezelschapsdieren.

Wij zoeken met onmiddellijke ingang een enthousiaste, klantgerichte en flexibele dierenarts die ons team kan versterken.
Zelfstandig kunnen werken is een pre en enige ervaring is een vereiste.

Het betreft een functie voor ongeveer 15-25 uur per week en meedraaien in ons dienstenrooster wordt verwacht.

We bieden een leuke baan in een gezellig team met jonge mensen.