Buitenpraktijk

De twee paardendierenartsen komen ook aan huis om uw paard te behandelen. De werkzaamheden lopen uiteen van vaccineren, gebitsbehandelingen en wondbehandelingen tot verlossingen. Het is tevens mogelijk om uw merrie gynaecologisch te laten begeleiden aan huis.

Een eenvoudig kreupelheidsonderzoek kan op locatie worden uitgevoerd. Voor uitgebreidere onderzoeken en behandelingen zullen wij u verzoeken naar de praktijk te komen. Vergeet u hierbij niet om het paspoort van het paard mee te brengen.

Naast de reguliere werkzaamheden is er 24 uur per dag, 7 dagen per week een erkend paardendierenarts paraat voor spoedgevallen. De dienstdoend dierenarts is te bereiken via 013-5283535.

* Onze vestigingen in Udenhout en Berkel-Enschot zijn tot nader bericht gesloten.

* DCO en Dierenkliniek Vught zijn normaal geopend.

* Dierenkliniek Boxtel is maandag t/m vrijdag geopend van 13:30-17:30 en op zaterdag van 9:30 tot 10:30.

Behandeling uitsluitend op afspraak!

Voor de uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een paraveterinair.
Lees verder voor de volledige vacature.

Maart: gebit en neutralisatiemaand.

Vanwege groot succes wordt de gebitsmaand van februari verlengd tot in maart.
Ook is het in maart weer tijd voor onze jaarlijkse neutralisatie maand voor katten.

Aangepaste openingstijden carnaval

In verband met carnaval zijn wij maandag 24 en dinsdag 25 februari om 16:00 gesloten.

Onze praktijk in Udenhout zal maandagavond normaal geopend zijn van 18:30-19:00.